Registrul salariaţilor


 

Depunerea online a registrului salariaţilor se face după obţinerea de către angajator a “numelui de utilizator” şi “parolei” pentru acces. Acestea se eliberează de către Inspectoratul Teritorial de Muncă în a carui rază teritorială îşi are sediul angajatorul, pe loc, în baza unei împuterniciri (conform modelului) (imputernicire-eliberare-parola-itmonline.pdf) semnată şi ştampilată de reprezentatul legal al angajatorului.
Model adresa inaintare registru

——————————————————————————————————————————————————-

Cateva raspunsuri la cel mai des intalnite intrebari referitoare la registru si aplicatiile conform HG500

——————————————————————————————————————————————————-

06.12.2011

Versiunea nouă a aplicaţiei Revisal conform Hotărârii de Guvern nr. 1.105/2011 prin care sunt modificate prevederile Hotărârii de Guvern nr. 500/2011
În data de 10 noiembrie 2011 s-a publicat Hotărârea de Guvern nr. 1.105/2011 prin care se modifică prevederile Hotărârii de Guvern nr. 500/2011. Drept urmare, Inspecţia Muncii pune la dispoziţia angajatorilor versiunea actualizată a aplicaţiei informatice Revisal pentru înfiinţarea şi completarea registrului general de evidenţă a salariaţilor:

Revisal 5.0.8 (pentru Windows XP / Vista / 7)
Ghid de instalare şi utilizare (format .pdf – Portable Document Format)

Versiunea actualizată a aplicaţiei Revisal permite:
– introducerea şi actualizarea sporurilor salariale inclusiv în valoare procentuală, astfel cum sunt prevăzute în contractul individual de muncă;
– preluarea datelor aferente registrului din versiunea anterioară a aplicaţiei Revisal 5.0.6;
– actualizarea nomenclatorului COR conform clasificării compatibile ISCO 08, reglementată prin Ordinul Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale nr. 1832 din 6 iulie 2011 / Institutului Naţional de Statistică nr. 856 din 11 iulie 2011;
– generarea registrului ce urmează a fi transmis către inspectoratul teritorial de muncă;
– validarea registrului generat din aplicaţii proprii de gestiune a salariaţilor, altele decât Revisal, conform specificaţiilor tehnice de mai jos.

Specificaţiile tehnice ale registrului conform Hotărârii de Guvern nr. 1.105/2011 prin care sunt modificate prevederile Hotărârii de Guvern nr. 500/2011
Inspecţia Muncii pune la dispoziţia angajatorilor specificaţiile tehnice actualizate de completare a registrului general de evidenţă a salariaţilor. Specificaţiile tehnice se adresează angajatorilor care utilizează aplicaţii proprii de gestiune a salariaţilor, altele decât Revisal, şi detaliază structura registrului ce urmează a fi transmis, precum şi regulile de completare aferente fiecărui element:

specificaţii tehnice versiune revizuită 06.12.2011(format .pdf – Portable Document Format)
reguli de completare versiune revizuită 06.12.2011(arhivat în format .zip – 4 fişiere .xsd – XML Schema Definition)

Pentru suport tehnic şi sugestii referitoare la registrul în format electronic, Inspecţia Muncii vă pune la dispoziţie adresa de e-mail

——————————————————————————————————————————————————-

04.10.2011

Informaţii în sprijinul angajatorilor privind întocmirea şi transmiterea registrului
Registrul se întocmeşte utilizând după caz aplicaţia Revisal sau aplicaţiile proprii ale angajatorilor pentru gestiunea salariaţilor, conform Hotarârii Guvernului nr. 500/2011, şi trebuie transmis către inspectoratul teritorial de muncă, conform Ordinului Ministrului Muncii Familiei şi Protecţiei Sociale nr. 1.918/2011.

Pentru corecta informare şi utilizare vă indicăm să consultaţi prevederile Hotărârii Guvernului şi ale Ordinului menţionate, precum şi conţinutul următoarelor documente (format .pdf – Portable Document Format):

Generarea registrului utilizând aplicaţia Revisal
Transmiterea on-line a registrului
Obţinerea parolei, modelul de solicitare
Răspunsuri la întrebări frecvente privind registrul

Transmiterea on-line a registrului se poate realiza accesând direct link-ul http://reges.inspectiamuncii.ro

——————————————————————————————————————————————————-

15.08.2011

Versiunea nouă a aplicaţiei Revisal conform Hotărârii de Guvern nr. 500/2011
În urma consultărilor publice, Inspecţia Muncii pune la dispoziţia angajatorilor versiunea nouă a aplicaţiei informatice Revisal pentru înfiinţarea şi completarea registrului de evidenţă a salariaţilor în format electronic, actualizată în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 500/2011:

Revisal 5.0.6 (pentru Windows XP / Vista / 7)
Ghid de instalare şi utilizare (format .pdf – Portable Document Format)

Versiunea nouă a aplicaţiei Revisal permite:
– preluarea datelor aferente registrului din versiunea anterioară a aplicaţiei Revisal, care trebuie să fie actualizată cu toate patch-urile publicate;
– introducerea, modificarea şi corectarea datelor din registru în conformitate cu prevederile H.G. 500/2011;
– validarea registrului generat din aplicaţii proprii de gestiune a salariaţilor, altele decât Revisal, conform specificaţiilor tehnice;
– generarea registrului în format electronic ce urmează a fi transmis către inspectoratul teritorial de muncă conform H.G. 500/2011.

Specificaţiile tehnice ale registrului general de evidenţă a salariaţilor conform Hotărârii de Guvern nr. 500/2011
Inspecţia Muncii pune la dispoziţia angajatorilor specificaţiile actualizate de completare a registrului de evidenţă a salariaţilor în format electronic, aferente soluţiei tehnice adoptate în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 500/2011.
Specificaţiile tehnice se adresează angajatorilor care utilizează aplicaţii proprii de gestiune a salariaţilor şi detaliază structura registrului ce urmează a fi transmis, regulile de completare aferente fiecărui element, incluzând şi un exemplu de generare a registrului:

specificaţii tehnice versiune revizuită 15.08.2011(format .pdf – Portable Document Format)
reguli de completare versiune revizuită 15.08.2011(arhivat în format .zip – 4 fişiere .xsd – XML Schema Definition)
exemplu versiune revizuită 15.08.2011(arhivat în format .zip)

Pentru suport tehnic şi sugestii referitoare la registrul în format electronic, Inspecţia Muncii vă pune la dispoziţie adresa de e-mail

——————————————————————————————————————————————————-

01.08.2011

Versiunea de evaluare a noii aplicaţii Revisal conform Hotarârii de Guvern nr. 500/2011
Începând cu data de 1 august 2011, Inspecţia Muncii pune la dispoziţia angajatorilor care doresc să testeze versiunea de evaluare a aplicaţiei informatice Revisal, actualizată în conformitate cu prevederile Hotarârii Guvernului nr. 500/2011, următoarele:

– Revisal.5.0.evaluare (pentru Windows XP / Vista / 7)
– Ghid de instalare şi utilizare (format .pdf – Portable Document Format)

Etapa de testare şi evaluare se va desfăşura în perioada 1 august 2011 – 8 august 2011, iar propunerile şi observaţiile dumneavoastră pot fi transmise în acest interval, pe adresa de e-mail: propuneri.registru@inspectiamuncii.ro

Versiunea de evaluare a aplicaţiei Revisal permite:
– preluarea datelor aferente registrului din versiunea anterioară a aplicaţiei Revisal, care trebuie să fie actualizată cu toate patch-urile publicate;
– adăugarea, modificarea şi corectarea datelor din registru în conformitate cu prevederile H.G. 500/2011;
– validarea registrului generat din aplicaţii proprii de gestiune a salariaţilor, altele decât Revisal, conform specificaţiilor publicate anterior pe site-ul Inspecţiei Muncii.

IMPORTANT! Având în vedere scopul enunţat, versiunea Revisal.5.0.evaluare nu va avea disponibilă funcţionalitatea de generare şi transmitere a registrului!

Precizăm că, până la momentul publicării versiunii finale a noii aplicaţii Revisal, transmiterea registrului în format electronic către inspectoratul teritorial de muncă se va realiza utilizând versiunea curentă a aplicaţiei Revisal (v2.0.6)

——————————————————————————————————————————————————-

01.08.2011

Actualizarea nomenclatorului COR pentru registrul electronic
Inspecţia Muncii pune la dispoziţia angajatorilor un patch de actualizare a versiunii curente (v2.0.6) a aplicaţiei ReviSal, prin intermediul căruia se actualizează nomenclatorul Clasificării Ocupaţiilor din România integrat în aplicaţie, conform nomenclatorului COR în vigoare la data curentă, publicat pe site-ul Ministerului Muncii Familiei şi Protecţiei Sociale.
Pentru corecta instalare a patch-ului şi utilizarea corespunzătoare a aplicaţiei Revisal actualizate, se recomandă parcurgerea în prealabil a ghidului de instalare şi utilizare.

– Patch ReviSal.KB.206.007 (pentru Windows XP / 2000 / 98)
– Ghid de instalare şi utilizare (format .pdf – Portable Document Format)

Angajatorii care utilizează aplicaţii informatice proprii trebuie să respecte specificaţiile actualizate privind structura şi formatul de fişier care trebuie transmis la inspectoratul teritorial de muncă. Implementarea versiunii actualizate a nomenclatorului COR nu afectează principiile de generare a fişierului care trebuie transmis, ci doar adaugă o regulă de identificare a noilor coduri de ocupaţii, astfel încât să poată fi corect identificate la preluare. Documentaţia, revizuită şi completată ca urmare a actualizării nomenclatorului COR, poate fi descărcată prin accesarea legăturii:

Formatul de fişier şi Structura de fişier actualizate
(format .pdf – Portable Document Format)

——————————————————————————————————————————————————-

25.07.2011

Specificaţiile tehnice ale registrului general de evidenţă a salariaţilor conform Hotărârii de Guvern nr. 500/2011
În urma consultării publice, Inspecţia Muncii pune la dispoziţia angajatorilor specificaţiile actualizate de completare a registrului electronic, aferente soluţiei tehnice adoptate în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 500/2011.
Documentele se adresează angajatorilor care utilizează aplicaţii proprii de gestiune a salariaţilor şi detaliază structura registrului ce urmează a fi transmis, regulile de completare aferente fiecărui element, incluzând şi un exemplu de generare a registrului:

– specificaţii tehnice (format .pdf – Portable Document Format)
– reguli de completare (arhivat în format .zip – cuprinde 4 fişiere .xsd – XML Schema Definition)
– exemplu (arhivat în format .zip)

Vă multumim pentru interesul acordat şi vă rugăm să reveniţi pentru noi informaţii.

——————————————————————————————————————————————————-

01.07.2011

Propunere privind specificaţiile tehnice ale registrului general de evidenţă a salariaţilor conform Hotărârii de Guvern nr. 500/2011
Inspecţia Muncii publică spre consultare specificaţiile de completare a registrului electronic, aferente soluţiei tehnice ce urmează a fi adoptată în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 500/2011.
Documentele se adresează în special angajatorilor care utilizează aplicaţii proprii de gestiune a salariaţilor şi detaliază structura registrului ce urmează a fi transmis, regulile de completare aferente fiecărui element, incluzând şi un exemplu de generare a registrului:

– specificaţii tehnice (format .pdf – Portable Document Format)
– reguli de completare (arhivat în format .zip – cuprinde 4 fişiere .xsd – XML Schema Definition)
– exemplu (arhivat în format .zip)

Puteţi transmite sugestii şi propuneri pe adresa de e-mail: propuneri.registru@inspectiamuncii.ro până la data de 15 iulie 2011.
Vă multumim pentru interesul acordat şi vă rugăm să reveniţi pentru noi informaţii.

——————————————————————————————————————————————————-

24.11.2010

Validator pentru fişierele de transmitere a registrului electronic la inspectoratul teritorial de muncă
Inspecţia Muncii pune la dispoziţia angajatorilor o aplicaţie informatică destinată verificării fişierelor de tip .XML generate din aplicaţiile informatice proprii pentru gestiunea Registrul General de Evidenţă a Salariaţilor. Pentru corecta instalare şi utilizare, se recomandă parcurgerea în prealabil a manualului de instalare şi utilizare.

Kit ReGES.Validator v1.1.0.0107
Manual de instalare şi utilizare (format .pdf – Portable Document Format)

Aplicaţia de validare este destinată în special angajatorilor care utilizează aplicaţii informatice proprii pentru generarea fişierelor de actualizare a registrului în condiţiile respectării specificaţiilor privind structura şi formatul de fişier care trebuie transmis la inspectoratul teritorial de muncă.

——————————————————————————————————————————————————-

07.09.2010

Actualizarea nomenclatorului COR pentru registrul electronic
Inspecţia Muncii pune la dispoziţia angajatorilor un patch de actualizare a versiunii curente (v2.0.6) a aplicaţiei ReviSal, prin intermediul căruia se actualizează nomenclatorul Clasificării Ocupaţiilor din România integrat în aplicaţie, conform Ordinului nr. 1.365 din 21 iunie 2010 privind completarea Clasificării ocupaţiilor din România, emis de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, publicat în Monitorul Oficial nr. 447 din 1 iulie 2010 şi nomenclatorului COR publicat pe site-ul Ministerului Muncii Familiei şi Protecţiei Sociale.
Pentru corecta instalare a patch-ului şi utilizarea corespunzătoare a aplicaţiei Revisal actualizate, se recomandă parcurgerea în prealabil a ghidului de instalare şi utilizare.

Patch ReviSal.KB.206.006 (pentru Windows XP / 2000 / 98)
Ghid de instalare şi utilizare (format .pdf – Portable Document Format)

Angajatorii care utilizează aplicaţii informatice proprii trebuie să respecte specificaţiile actualizate privind structura şi formatul de fişier care trebuie transmis la inspectoratul teritorial de muncă. Implementarea versiunii actualizate a nomenclatorului COR nu afectează principiile de generare a fişierului care trebuie transmis, ci doar adaugă o regulă de identificare a noilor coduri de ocupaţii, astfel încât să poată fi corect identificate la preluare. Documentaţia, revizuită şi completată ca urmare a actualizării nomenclatorului COR, poate fi descărcată prin accesarea legăturii:

Formatul de fişier şi Structura de fişier actualizate
(format .pdf – Portable Document Format)

——————————————————————————————————————————————————-

05.02.2010

Actualizarea nomenclatorului COR pentru registrul electronic
Inspecţia Muncii pune la dispoziţia angajatorilor un patch de actualizare a versiunii curente (v2.0.6) a aplicaţiei ReviSal, prin intermediul căruia se actualizează nomenclatorul Clasificării Ocupaţiilor din România, conform versiunii publicate în luna ianuarie 2010 pe site-ul Ministerului Muncii Familiei şi Protecţiei Sociale.
Pentru corecta instalare a patch-ului şi utilizarea corespunzătoare a aplicaţiei Revisal actualizate, se recomandă parcurgerea în prealabil a ghidului de instalare şi utilizare.

Patch ReviSal.KB.206.005 (pentru Windows XP / 2000 / 98)
Ghid de instalare şi utilizare (format .pdf – Adobe Reader)

Angajatorii care utilizează aplicaţii informatice proprii trebuie să respecte specificaţiile actualizate privind structura şi formatul de fişier care trebuie transmis la inspectoratul teritorial de muncă. Implementarea versiunii actualizate a nomenclatorului COR nu afectează principiile de generare a fişierului care trebuie transmis, ci doar adaugă o regulă de identificare a noilor coduri de ocupaţii, astfel încât să poată fi corect identificate la preluare. Documentaţia, revizuită şi completată ca urmare a actualizării nomenclatorului COR, poate fi descărcată prin accesarea legăturii:

Formatul de fişier şi Structura de fişier actualizate (format .pdf – Adobe Reader)

——————————————————————————————————————————————————-

23.11.2009

Transmiterea on-line a registrului general de evidenţă a salariaţilor în format electronic se poate realiza prin intermediul portalului http://itmonline.inspectiamuncii.ro sau accesând direct legatura Autentificare Registru.

——————————————————————————————————————————————————-

09.06.2009

Actualizarea nomenclatorului COR pentru registrul electronic
Inspecţia Muncii pune la dispoziţia angajatorilor un patch de actualizare a versiunii curente (v2.0.6) a aplicaţiei ReviSal, prin intermediul caruia se actualizează nomenclatorul Clasificarii Ocupaţiilor din Romania.
Pentru corecta instalare a patch-ului şi utilizarea corespunzătoare a aplicaţiei Revisal actualizate, se recomandă parcurgerea în prealabil a ghidului de instalare şi utilizare.

– Patch ReviSal.KB.206.004 (pentru Windows XP / 2000 / 98)
– Ghid de instalare şi utilizare (format .pdf – Adobe Reader)

Angajatorii care utilizeaza aplicaţii informatice proprii trebuie sa respecte specificaţiile actualizate privind structura si formatul de fisier care trebuie transmis la inspectoratul teritorial de munca. Implementarea versiunii actualizare a nomenclatorului COR nu afecteaza principiile de generare a fisierului care trebuie transmis, ci doar adauga o regula de identificare a noilor coduri de ocupatii, astfel incat sa poata fi corect identificate la preluare. Documentaţia, revizuită şi completată ca urmare a actualizării nomenclatorului COR, poate fi descărcată prin accesarea legăturii:

Formatul de fişier şi Structura de fişier actualizate (format .pdf – Adobe Reader)

——————————————————————————————————————————————————-

29.03.2008

Actualizarea nomenclatorului CAEN pentru registrul electronic Inspecţia Muncii pune la dispoziţia angajatorilor un patch de actualizare a versiunii curente (v2.0.6) a aplicaţiei ReviSal. Prin intermediul acestuia, se actualizează nomenclatorul activităţilor economice.
Pentru corecta instalare a patch-ului şi utilizarea corespunzătoare a aplicaţiei Revisal actualizate, se recomandă parcurgerea în prealabil a Ghidului de instalare şi utilizare. Pentru răspunsuri la unele întrebări referitoare la patch-ul de actualizare, consultaţi documentul Întrebări frecvente.
– Patch ReviSal.KB.206.003
(pentru Windows XP / 2000 / 98)
– Ghidul de instalare şi utilizare (format .pdf – Adobe Reader)
– Întrebări frecvente patch ReviSal.KB.206.003 (format .pdf – Adobe Reader)
Pentru înfiinţarea, completarea şi transmiterea registrului electronic de către angajatorii care utilizează aplicaţii informatice proprii, se vor respecta specificaţiile privind structura şi formatul de fişier care trebuie transmis la inspectoratul teritorial de muncă. Documentaţia, revizuită şi completată ca urmare a actualizării nomenclatorului CAEN, poate fi descărcată prin accesarea legăturii:
Format şi structură fişier aferent registrului electronic (format .pdf – Adobe Reader)
Împuternicire eliberare parola itmonline

——————————————————————————————————————————————————-

31.01.2007

Prelungirea termenului de depunere a registrului electronic
Termenul de depunere a registrului general de evidenţă a salariaţilor în format electronic a fost modificat de la 30 de zile la 90 de zile, respectiv până la 31 martie 2007, pentru angajatorii care la data de 31 decembrie 2006 au avut personal încadrat cu contract individual de muncă, conform unui proiect de hotărâre a Guvernului adoptat în cadrul şedinţei Guvernului din data de 24 ianuarie 2007.

——————————————————————————————————————————————————-

19.01.2007

Înfiinţarea, completarea şi transmiterea registrului general de evidenţă a salariaţilor în format electronic de către angajatorii care utilizează aplicaţii informatice proprii se face în conformitate cu:
Ordinului Ministrului Muncii Solidarităţii Sociale şi Familiei nr. 20/2007;
– Formatul de fişier şi Structura de fişier aferent registrului în format electronic care trebuie transmis la inspectoratul teritorial de muncă.

——————————————————————————————————————————————————-

16.01.2007

Versiune nouă a aplicaţiei ReviSal pentru înfiinţarea şi completarea registrului de evidenţă a salariaţilor în format electronic:
Inspecţia Muncii pune la dispoziţia angajatorilor o versiune îmbunătăţită a aplicaţiei ReviSal. Prin intermediul prezentei versiuni (v 2.0.6) sunt corectate problemele apărute în versiunea anterioară (v 1.0.0), referitoare la introducerea datelor de identificare a angajatorilor şi a salariaţilor, precum şi alte probleme semnalate de către utilizatori.
Completarea şi transmiterea registrului electronic se face conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 161/2006 şi ale Ordinului Ministrului Muncii Solidarităţii Sociale şi Familiei nr. 20/2007 pentru aprobarea procedurii de transmitere a registrului general de evidenţă a salariaţilor în format electronic.
Pentru corecta instalare şi utilizare a noii versiuni se recomandă parcurgerea în prealabil a Ghidului utilizatorului.
Noua versiune a aplicaţiei împreună cu Ghidul utilizatorului pot fi obţinute de la sediul inspectoratelor teritoriale de muncă sau pot fi descărcate prin accesarea următoarelor legături:
Revisal – versiunea v 2.0.6 (pentru Windows 2000 / XP)
Ghidul utilizatorului (format .pdf – Adobe Reader)
Ghidul utilizatorului (format .chm – Compressed HTML)
Manualul de utilizare este inclus în aplicaţia ReviSal, fiind disponibil după instalare în meniul: ReviSal > Ajutor – Manual de Utilizare.
Aplicaţia Revisal foloseşte o componenta a sistemului de operare Windows (MDAC), care de regula este inclusa in sistemul de operare. In mod particular, au fost semnalate situaţii in care aceasta componenta a sistemului de operare lipseste, in special la sistemul de operare Windows 98. In aceste condiţii aveţi următoarele opţiuni:
– descarcati si instalati gratuit aceasta componenta de la adresa:
(http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=9ad000f2-cae7-493d-b0f3-ae36c570ade8&displaylang=en), dupa care instalati Revisal;
– folositi kitul special furnizat de Inspectia Muncii, care contine si mdac: Revisal – versiunea v 2.0.6 (pentru Windows 98 / 2000 / XP)
Pentru suport tehnic şi sugestii referitoare la aplicaţiile aferente registrului în format electronic, Inspecţia Muncii pune la dispoziţia angajatorilor adresa de e-mail: suportregistru@inspectiamuncii.ro

——————————————————————————————————————————————————-

05.01.2007

Informaţii suplimentare privind registrul de evidenţă a salariaţilor în format electronic:
Având în vedere sugestiile şi observaţiile primite, referitoare la aplicaţia informatică privind registrul general de evidenţă a salariaţilor, Inspecţia Muncii va pune la dispoziţia angajatorilor o versiune îmbunătăţită a aplicaţiei ReviSal în perioada imediat următoare.
Menţionăm că, înregistrările efectuate în registrul în format electronic, cu versiunea actuală a aplicaţiei, vor fi preluate automat la instalarea noii versiuni.
Această aplicaţie împreună cu informaţii detaliate şi precizări suplimentare vor putea fi descărcate de pe pagina de internet a Inspecţiei Muncii www.inspectiamuncii.ro. Cu aceasta ocazie va fi rezolvată inclusiv problema de download a aplicaţiei ReviSal.
Vă mulţumim pentru interesul acordat şi vă rugăm să reveniţi pentru precizări suplimentare si descărcarea noii versiuni a aplicaţiei ReviSal.

——————————————————————————————————————————————————-

28.12.2006

Informaţii privind registrul de evidenţă a salariaţilor în format electronic:
Conform prevederilor HG nr. 161/2006 cu completările şi modificările ulterioare, începând cu data de 31 decembrie 2006, fiecare angajator are obligaţia de a înfiinţa un registru general de evidenţă a salariaţilor, în format electronic, şi de a-l transmite la Inspectoratul Teritorial de Muncă în a cărui rază teritorială îşi are sediul sau domiciliul.
Registrul în format electronic se completează de către angajator cu ajutorul aplicaţiei REVISAL distribuită gratuit de către Inspecţia Muncii. Pentru angajatorii care folosesc aplicaţii informatice proprii de gestiune a datelor aferente registrului, se vor pune la dispoziţie structura şi formatul de fişier care trebuie transmis la Inspectoratul Teritorial de Muncă.
Inspecţia Muncii pune la dispoziţia angajatorilor o aplicaţie on-line http://itmonline.inspectiamuncii.ro pentru transmiterea registrului general de evidenţă a salariaţilor. Acest portal vine in sprijinul angajatorilor care au acces la Internet şi doresc să folosească o modalitate modernă şi eficientă de lucru cu inspectoratele teritoriale de muncă.
Informaţii pentru angajatorii care au înfiinţat puncte de lucru
Angajatorii care au înfiinţat sucursale, agenţii, reprezentanţe sau alte asemenea unităţi fără personalitate juridică, cărora le-au delegat competenţa încadrării personalului prin încheierea de contracte individuale de muncă, pot delega acestora şi competenţa înfiinţării registrului.
Unităţile fără personalitate juridică ce au competenţa înfiinţării registrului au obligaţia de a transmite registrul la inspectoratul teritorial de muncă în a cărui rază teritorială îşi desfăşoară activitatea.
Modalităţi de transmitere a registrului:
Procedura privind transmiterea registrului în format electronic se stabileşte prin ordin al ministrului muncii, solidarităţii sociale şi familiei.
Termenele de transmitere a registrului în format electronic:
Angajatorii au obligaţia de a transmite registrul în format electronic la inspectoratului teritorial de muncă în a cărui rază teritorială îşi au sediul sau domiciliul, după caz, astfel:
– până la data de 30 ianuarie 2007 pentru angajatorii care la data de 31 decembrie 2006 au în vigoare cel puţin un contract individual de muncă, indiferent dacă acesta este suspendat sau nu;
– în termen de 20 de zile de la data încheierii primului contract individual de muncă pentru angajatorii care la data de 31 decembrie 2006 nu au salariaţi;
– în termen de 5 zile de la data la care au intervenit modificări referitoare la elementele de identificare a salariaţilor, data angajării, funcţia/ocupaţia conform specificaţiei Clasificării Ocupaţiilor din România (COR) sau altor acte normative, tipul contractului individual de muncă, data şi temeiul încetării contractului individual de muncă.
Pentru informaţii despre registrul general de evidenţă a salariaţilor în format electronic, puteţi accesa HG nr. 161 din 3 februarie 2006 cu completările şi modificările ulterioare.
Pentru suport tehnic şi sugestii referitoare la aplicaţiile aferente registrului în format electronic, Inspecţia Muncii pune la dispoziţia angajatorilor adresa de e-mail: suportregistru@inspectiamuncii.ro

——————————————————————————————————————————————————-

15.12.2006

Registrul general de evidenţă a salariaţilor în format electronic:
Începând cu data de 15.12.2006, programul pentru angajatori oferit gratuit de Inspecţia Muncii pentru gestionarea registrului general de evidenţă a salariaţilor în format electronic este disponibil. Vă rugăm accesaţi această legătură pentru a-l descărca. Pachetul include şi manualul de utilizare. Vă rugăm să reveniţi pe această pagină pentru alte detalii privind registrul în format electronic.
Vă mulţumim!