Pentru limitarea răspândirii și infectării cu noul coronavirus COVID-19, Inspectoratul Teritorial de Muncă Arad informează persoanele interesate, că pe toată perioada stării de urgență, preluarea cererilor de eliberare a parolelor și de transmitere a registrelor electronice de evidență a salariaților, a cererilor pentru eliberarea extraselor REVISAL precum și a adeverințelor de vechime, se realizează prin intermediul poștei electronice, la adresa itmarad@itmarad.ro.
Informăm totodată că aceeași procedură este aplicată și în ceea ce privește eliberarea registrelor de zilieri, expedierea registrelor urmând a se realiza prin intermediul serviciului de curierat / poștă.
Pentru efectuarea cu celeritate a operațiunilor, recomandăm accesarea site-ului I.T.M. Arad, secțiunea ,,Formulare utile” unde se regăsesc modelele de cerere utilizate în această perioadă – marcate cu mențiunea ,,situație de urgență”, acestea cuprinzând și cerințele necesar a fi îndeplinite pentru eliberarea documentelor solicitate.
Informații suplimentare se pot obține la telefon : 0257 257251 (int.8; int.0)
Astfel cum am precizat și în comunicatul anterior, inspectorii de muncă din cadrul Inspectoratului Teritorial de Muncă Arad continuă și în această lună...
Inspectoratul Teritorial de Muncă Arad, aduce la cunoștința angajatorilor, angajaților și lucrătorilor că în conformitate cu dispozițiile Codului Muncii,...
În perioada 31 octombrie – 8 noiembrie, inspectorii de muncă din cadrul Inspectoratului Teritorial de Muncă Arad au verificat modul de respectare de către...
Luna octombrie reprezintă în fiecare an o perioadă deosebit de importantă în ceea ce privește activitatea de securitate și sănătate în muncă.
Prin urmare,...