Actiune de control privind articolele pirotehnice
Inspectorii de muncă din cadrul Inspectoratului Teritorial de Muncă Arad au desfășurat în perioada 09.12.2024 – 10.01.2025 ample acțiuni de control pentru...
var admin_url = "http://itmarad.ro/wp-admin/"
Inspectoratul Teritorial de Muncă Arad informează, că în Monitorul Oficial nr. 501 din 13 mai 2021 a fost publicată Legea nr. 138, care completează art. 34 din Legea nr. 53 / 2003 – Codul Muncii.
Conform noii reglementări, în situația în care angajatorul se află în procedură de insolvență, faliment sau lichidare conform prevederilor legale în vigoare, administratorul judiciar sau după caz lichidatorul judiciar este obligat să elibereze salariaților un document care să ateste activitatea desfășurată de aceștia, durata activității, salariul, vechimea în muncă, în meserie și în specialitate, să înceteze și să transmită în registrul general de evidență a salariaților încetarea contractelor individuale de muncă.
Reamintim din nou angajatorilor, administratorilor judiciari sau lichidatorilor judiciari, după caz, că termenul de eliberare a documentului mai susmenționat este de cel mult 15 zile de la data solicitării formulată de către un angajat sau un fost angajat, iar data şi temeiul legal al încetării contractului individual de muncă se transmit în aplicația REVISAL
cel târziu la data încetării contractului individual de muncă/la data luării la cunoştinţă a evenimentului ce a determinat, în condiţiile legii, încetarea contractului individual de muncă.
Biroul de presă al ITM Arad