Pentru limitarea răspândirii și infectării cu noul coronavirus COVID-19, Inspectoratul Teritorial de Muncă Arad informează persoanele interesate, că pe toată perioada stării de urgență, preluarea cererilor de eliberare a parolelor și de transmitere a registrelor electronice de evidență a salariaților, a cererilor pentru eliberarea extraselor REVISAL precum și a adeverințelor de vechime, se realizează prin intermediul poștei electronice, la adresa itmarad@itmarad.ro.
Informăm totodată că aceeași procedură este aplicată și în ceea ce privește eliberarea registrelor de zilieri, expedierea registrelor urmând a se realiza prin intermediul serviciului de curierat / poștă.
Pentru efectuarea cu celeritate a operațiunilor, recomandăm accesarea site-ului I.T.M. Arad, secțiunea ,,Formulare utile” unde se regăsesc modelele de cerere utilizate în această perioadă – marcate cu mențiunea ,,situație de urgență”, acestea cuprinzând și cerințele necesar a fi îndeplinite pentru eliberarea documentelor solicitate.
Informații suplimentare se pot obține la telefon : 0257 257251 (int.8; int.0)
În perioada 28 iulie 2025 – 01 august 2025, inspectorii de muncă din cadrul Inspectoratului Teritorial de Muncă Arad au verificat modul de respectare de către...
Inspectorii de muncă din cadrul Serviciului Control Securitate și Sănătate în Muncă – Supravegherea pieții, au efectuat pe parcursul trimestrului II al...
În perioada 14.07.2025 – 19.07.2025, inspectorii de muncă din cadrul Inspectoratului Teritorial de Muncă Arad au efectuat o acțiune de control la angajatorii...
Azi, de Ziua Inspecției Muncii, reconfirmăm angajamentul nostru pentru siguranță și legalitate la locul de muncă.
Prin Legea nr. 337 adoptată în luna decembrie...