Dorim să reamintim primăriilor din raza teritoriala a județului Arad faptul că lista persoanelor apte de muncă din familiile beneficiare de ajutor social nu se mai transmite inspectoratului teritorial de muncă, această obligație fiind abrogată odată cu modificările aduse art. 15 din Legea nr. 416/2001 privind venitul minim garantat prin articolul I din OUG 93/2016.
Situația se transmite, în conformitate cu prevederile art. 13 ^1 alin 3 din Legea nr. 416/2001 privind venitul minim garantat actualizată, agenţiilor pentru prestaţii sociale judeţene până la data de 5 a fiecărei luni, pentru luna anterioară.
În acest context, adresăm tuturor primarilor rugămintea de a proceda conform prevederilor menționate anterior.
Începând cu data de 11.10.2024, inspectorii de muncă din cadrul Inspectoratului Teritorial de Muncă Arad au demarat o acțiune de informare și conștientizare...
Joi, 24.10.2024, începând cu ora 12:00, va avea loc o nouă întâlnire cu angajatorii și angajaţii din municipiul Arad. Întâlnirea va avea loc la sediul Rectoratului...
Inspectorii de muncă din cadrul Serviciului Control Securitate și Sănătate în Muncă – Supravegherea pieții, au efectuat pe parcursul trimestrului III al...
În perioada 08 – 11 octombrie 2024, inspectorii de muncă din cadrul Inspectoratului Teritorial de Muncă Arad au efectuat acțiuni de verificare la angajatorii...