Dorim să reamintim primăriilor din raza teritoriala a județului Arad faptul că lista persoanelor apte de muncă din familiile beneficiare de ajutor social nu se mai transmite inspectoratului teritorial de muncă, această obligație fiind abrogată odată cu modificările aduse art. 15 din Legea nr. 416/2001 privind venitul minim garantat prin articolul I din OUG 93/2016.
Situația se transmite, în conformitate cu prevederile art. 13 ^1 alin 3 din Legea nr. 416/2001 privind venitul minim garantat actualizată, agenţiilor pentru prestaţii sociale judeţene până la data de 5 a fiecărei luni, pentru luna anterioară.
În acest context, adresăm tuturor primarilor rugămintea de a proceda conform prevederilor menționate anterior.
În perioada 28 iulie 2025 – 01 august 2025, inspectorii de muncă din cadrul Inspectoratului Teritorial de Muncă Arad au verificat modul de respectare de către...
Inspectorii de muncă din cadrul Serviciului Control Securitate și Sănătate în Muncă – Supravegherea pieții, au efectuat pe parcursul trimestrului II al...
În perioada 14.07.2025 – 19.07.2025, inspectorii de muncă din cadrul Inspectoratului Teritorial de Muncă Arad au efectuat o acțiune de control la angajatorii...
Azi, de Ziua Inspecției Muncii, reconfirmăm angajamentul nostru pentru siguranță și legalitate la locul de muncă.
Prin Legea nr. 337 adoptată în luna decembrie...