Dorim să reamintim primăriilor din raza teritoriala a județului Arad faptul că lista persoanelor apte de muncă din familiile beneficiare de ajutor social nu se mai transmite inspectoratului teritorial de muncă, această obligație fiind abrogată odată cu modificările aduse art. 15 din Legea nr. 416/2001 privind venitul minim garantat prin articolul I din OUG 93/2016.
Situația se transmite, în conformitate cu prevederile art. 13 ^1 alin 3 din Legea nr. 416/2001 privind venitul minim garantat actualizată, agenţiilor pentru prestaţii sociale judeţene până la data de 5 a fiecărei luni, pentru luna anterioară.
În acest context, adresăm tuturor primarilor rugămintea de a proceda conform prevederilor menționate anterior.
În perioada 05 decembrie – 13 decembrie 2024, inspectorii de muncă din cadrul Inspectoratului Teritorial de Muncă Arad au efectuat verificări la centrele rezidențiale...
Inspectoratul Teritorial de Muncă Arad, reamintește angajatorilor despre obligația de a completa și transmite în registrul general de evidență al salariaților...
În perioada 27 – 29.11.2024 inspectorii de muncă din cadrul Inspectoratului Teritorial de Muncă Arad au efectuat verificări cu privire la condițiile de funcționare...
În perioada 14.11.2024 – 22.11.2024, inspectorii de muncă din cadrul ITM Arad au desfășurat acțiuni de control la angajatorii care desfășoară activități...