ȘI PRIN INTERMEDIUL PORTALULUI EXTERN – INSPECTIA MUNCII
Pentru a veni în sprijinul angajatorilor, Inspectoratul Teritorial de Muncă Arad readuce în atenție posibilitatea de a transmite documente, cereri, notificări, petiții și prinintermediul portalului extern – Inspecția Muncii.
Astfel, se asigură înregistrarea automată a documentelor, nefiind necesară prezența delegatului la registratura instituției, reducându-se astfel necesarul de resurse materiale și resurse umane pe care angajatorii trebuie să le aloce pentru depunerea / transmiterea acestor documente.
În acest sens, angajatorul va accesa site-ul https://www.inspectiamuncii.ro/, secțiunea Angajator, autorizarea accesului în ,,zona privată angajator” efectându-se pe baza codului unic de înregistrare sau a codului de identificare fiscală (CUÎ / CIF) și a parolei utilizate la transmiterea operațiunilor efectuate în REVISAL.
Această modalitate de transmitere vine să completeze celelalte mijloace, respectiv transmiterea prin e-mail, fax, serviciu de curierat / poștă sau personal la sediul institiuției din Arad, strada Episcopiei nr. 11-13.
Pentru întrebări și informații suplimentare ne puteți contacta la telefon 0257 257251 int.0.
De asemenea pașii necesar a fi urmați pentru transmiterea documentelor îi regăsiți consultând și site-ul instituției http://itmarad.ro/.
Astfel cum am precizat și în comunicatul anterior, inspectorii de muncă din cadrul Inspectoratului Teritorial de Muncă Arad continuă și în această lună...
Inspectoratul Teritorial de Muncă Arad, aduce la cunoștința angajatorilor, angajaților și lucrătorilor că în conformitate cu dispozițiile Codului Muncii,...
În perioada 31 octombrie – 8 noiembrie, inspectorii de muncă din cadrul Inspectoratului Teritorial de Muncă Arad au verificat modul de respectare de către...
Luna octombrie reprezintă în fiecare an o perioadă deosebit de importantă în ceea ce privește activitatea de securitate și sănătate în muncă.
Prin urmare,...