ȘI PRIN INTERMEDIUL PORTALULUI EXTERN – INSPECTIA MUNCII
Pentru a veni în sprijinul angajatorilor, Inspectoratul Teritorial de Muncă Arad readuce în atenție posibilitatea de a transmite documente, cereri, notificări, petiții și prinintermediul portalului extern – Inspecția Muncii.
Astfel, se asigură înregistrarea automată a documentelor, nefiind necesară prezența delegatului la registratura instituției, reducându-se astfel necesarul de resurse materiale și resurse umane pe care angajatorii trebuie să le aloce pentru depunerea / transmiterea acestor documente.
În acest sens, angajatorul va accesa site-ul https://www.inspectiamuncii.ro/, secțiunea Angajator, autorizarea accesului în ,,zona privată angajator” efectându-se pe baza codului unic de înregistrare sau a codului de identificare fiscală (CUÎ / CIF) și a parolei utilizate la transmiterea operațiunilor efectuate în REVISAL.
Această modalitate de transmitere vine să completeze celelalte mijloace, respectiv transmiterea prin e-mail, fax, serviciu de curierat / poștă sau personal la sediul institiuției din Arad, strada Episcopiei nr. 11-13.
Pentru întrebări și informații suplimentare ne puteți contacta la telefon 0257 257251 int.0.
De asemenea pașii necesar a fi urmați pentru transmiterea documentelor îi regăsiți consultând și site-ul instituției http://itmarad.ro/.
În săptămâna care se încheie, inspectorii de muncă din cadrul Inspectoratului Teritorial de Muncă Arad au efectuat acțiuni de verificare la angajatorii care...
Inspectoratul Teritorial de Muncă Arad informează, că angajatorii pot dispune concedierea pentru motive care ţin de persoana salariatului în următoarele situaţii:
...
Dat fiind faptul că în stațiile de distribuție a carburanților auto sunt comercializate diferite sortimente de benzină, motorină și gaz petrolier lichefiat...
Inspectoratul Teritorial de Muncă Arad informează angajații și angajatorii că pentru verificarea aptitudinilor salariatului, la încheierea contractului individual...