INFORMARE – Egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati
Egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați este reglementată de Legea nr. 202 din 19 aprilie 2002. Actul normativ reglementează măsurile...
var admin_url = "http://itmarad.ro/wp-admin/"
IN ATENȚIA ANGAJATORILOR :
DOCUMENTELE POT FI TRANSMISE ON LINE
ȘI PRIN INTERMEDIUL PORTALULUI EXTERN – INSPECTIA MUNCII
Pentru a veni în sprijinul angajatorilor, Inspectoratul Teritorial de Muncă Arad readuce în atenție posibilitatea de a transmite documente, cereri, notificări, petiții și prin intermediul portalului extern – Inspecția Muncii.
Astfel, se asigură înregistrarea automată a documentelor, nefiind necesară prezența delegatului la registratura instituției, reducându-se astfel necesarul de resurse materiale și resurse umane pe care angajatorii trebuie să le aloce pentru depunerea / transmiterea acestor documente.
În acest sens, angajatorul va accesa site-ul https://www.inspectiamuncii.ro/, secțiunea Angajator, autorizarea accesului în ,,zona privată angajator” efectându-se pe baza codului unic de înregistrare sau a codului de identificare fiscală (CUÎ / CIF) și a parolei utilizate la transmiterea operațiunilor efectuate în REVISAL.
Această modalitate de transmitere vine să completeze celelalte mijloace, respectiv transmiterea prin e-mail, fax, serviciu de curierat / poștă sau personal la sediul institiuției din Arad, strada Episcopiei nr. 11-13.
Pentru întrebări și informații suplimentare ne puteți contacta la telefon 0257 257251 int.0.
De asemenea pașii necesar a fi urmați pentru transmiterea documentelor îi regăsiți consultând și site-ul instituției http://itmarad.ro/.
Biroul de Presă al ITM Arad